Plan al je projecten in
Een planning voor je medewerkers, inhuurkrachten en onderaannemers, zodat iedereen op de hoogte is en weet wanneer er gestart moet worden
Grip op je projecten
Met CannonWorks-planning kun je eenvoudig al je projecten plannen. Van zowel langlopende projecten evenals dagelijkse kortlopende serviceklussen kun je snel, eenvoudig jezelf en/of je collega's inplannen.
Ook medewerkers, in huurkrachten en onderaannemers
Door je medewerkers en samenwerkers op jouw projecten in te plannen weet je exact wat de beschikbaarheid is van de mensen waarmee je samenwerkt en kun je eenvoudig onderling afstemmen welk project wanneer aan de beurt is.
Geeft je klanten duidelijkheid

De planning in de app...
Eenvoudig en overzichtelijk. Je medewerkers krijgen een notificatie als een nieuwe klus voor de volgende dag is toegevoegd.



...en op de PC

Herken jij het ook in jouw bedrijf?
De dagelijkse beslommeringen waardoor je het altijd drukt hebt en je eigenlijk nooit je eigen planning goed op orde hebt

Je afspraken beter geregeld met je collega's
Je herkent het vast wel in je dagelijkse werk en je merkt dat je steeds achter de feiten aanloopt...
- Je hebt het altijd druk en je hebt weinig tijd om alles goed vooraf in te plannen
- Je medewerkers blijven maar vragen wat ze precies moeten doen vandaag
- Ze weten niet precies wanneer het werk uitgevoerd moet worden
- Er is geen overzicht meer welk project wel of niet is afgerond
- Of iemand meldt zich plots ziek of vrij, en dan?
Zorg ook dat je klant weet waar deze aan toe is
Met de planningssoftware van CannonWorks ga je jouw klanten meer duidelijkheid geven en weten zij precies wat zij van jouw bedrijf kunnen verwachten. Je weet dan hoe lang je medewerkers en onderaannemers nog bezig zijn. Je kunt snel de beschikbaarheid inzien en de tijd van zieke en vrije medewerkers beter indelen en kun je dus de afspraken richting je klanten veel beter nakomen. De klanten kun je dan ook gelijk op de hoogte stellen wanneer er gestart kan worden of dat er een wijziging in de planning is gekomen.
Iedereen op de hoogte via app of mail
Dit doe je met handige CannonWorks app of als je wilt ook met tablet of PC. Iedereen weet dus precies wat er gepland staat voor die dag of de komende periode en waar deze persoon naar toe moet. Je klanten krijgen een notificatie van de geplande werkzaamheden precies zoals jij dat wilt. Zo weet jezelf, je medewerkers, maar ook je klanten beter wat hen te wachten staat de komende tijd en leidt dat tot een betere klanttevredenheid.
Hoe wil jij je aanmelden?
Maak eerst de keuze tussen ZZP of MKB, dan we richten CannonWorks in zoals het beste bij jouw bedrijf past
Voor ZZP'ers
Voor MKB-bedrijven
Voor het midden en klein bedrijf kunnen we de software zo instellen dat jij het in jouw onderneming optimaal en naar behoefte kunt gebruiken
Je medewerkers hebben alle informatie in de app
Alle beschikbare informatie die je medewerker nodig heeft, is in de app te raadplegen, gewoon onderweg en tijdens het werk. Iedereen weet precies wat ie moet doen!

Plannen per medewerker of per project
Je kunt kiezen voor de indeling van de planning wat het beste bij je bedrijf past. Zo kun je per medewerker plannen en deze aan projecten hangen, of andersom door projecten te plannen en daar medewerkers aan vast te hangen.
Instructie via de werkbon
Aan de planning kun je gelijk een werkinstructie hangen in de vorm van een werkbon. De medewerker of inhuurkracht krijgt zo naast de planningsmelding ook de werkbon beschikbaar in de CannonWorks app, waardoor deze persoon gelijk aan het werk kan en de werkzaamheden conform beschrijving kan uitvoeren.Direct uren en materialen registreren
Tijdens de werkzaamheden kunnen direct de uren en de materialen worden ingevuld op het project waardoor je direct en dus live de gegevens van het project hebt. Zo weet je precies wat aan materialen tijdens het werk wordt gebruikt, maar ook hoeveel uur er daadwerkelijk voor de klus wordt gebruikt.Berichten
Onderling kun je met je collega's berichten sturen wanneer er vragen of opmerkingen bij het project zijn. Zo worden de berichten bij het project vastgelegd en zijn deze altijd terug te vinden, zodat je daar rekening mee kunt houden ook tijdens het plannen van de vervolgwerkzaamheden.Samenwerken met onderaannemers
Wat CannonWorks zo uniek maakt
Krijg inzicht in de beschikbare tijd in je bedrijf en weet precies wat je werkvoorraad is. Door alle bedrijfsprocessen aan elkaar te koppelen krijg je grip op elke situatie.

Geen losse eindjes meer
Andere planningsprogramma’s staan op zichzelf, dit wil zeggen dat je een project hebt en deze inplant met diverse werkzaamheden over een bepaalde periode en er geen koppeling is met je overige adminstratie. Het probleem is dan dat je geen inzicht hebt in de beschikbare mensen in een bepaalde periode. CannonWorks lost dit prbleem op door dit te integreren in bedrijfssoftware dat alles voor je dagelijkse bedrijfsprocessen regelt.
Maar een gehele oplossing voor je bedrijf
Met CannonWorks heb je niet alleen de beschikking over je gehele personeelsbestand maar ook inzicht in alle onderhanden projecten en nieuwe orders. De planning is gekoppeld aan je klantenbestand en je personeelsbestand. Je kunt met CannonWorks alles goed regelen iedereen kan geïnformeerd worden over de planning van de komende dagen.
Je werkvoorraad inzichtelijk
Je ziet direct wat je in werkvoorraad hebt en je kunt alle projecten waarvoor je een opdracht hebt gekregen gelijk plannen. Elk project kun je dan toewijzen aan de medewerkers of onderaannemers. Je weet dan precies voor de komende tijd tot wanneer je vol zit met werk en wanneer je weer nieuwe projecten kunt aannemen.
Een betere klanttevredenheid
Een goede planning leidt tot beter verwachtingsmanagement en uiteindelijk tot een betere klanttevredenheid, dat is wat ieder bedrijf toch wil?
Grip op je bedrijf
Naast de urenregistratie en projectadminstratie, wat feitelijk vastleggen van informaite in het verleden is, zijn we van mening dat je ook grip moet kunnen krijgen op toekomstige zaken, zoals de planning. Je krijgt zo niet alleen grip op de resultaten van afgeronde projecten maar ook de grip op lopende en toekomstige projecten, met als doel meer efficiëntie wat leidt tot een hogere winst.
Een compleet ERP pakket
Met CannonWorks heb je een compleet ERP systeem waarin alles is geïntegreerd inclusief een koppeling met de boekhouding. Zo krijg je meer overzicht in je projecten en de mensen in en rondom jouw bedrijf. Hierdoor zullen de bedrijfsresultaten snel verbeteren omdat je direct meer grip krijgt op alles wat er in het bedrijf afspeelt.
Grip op je projecten
Al je collega's kunnen vanaf vandaag op de hoogte zijn van de werkplanning van het bedrijf;
- Dagelijks is de planning in de app te zien
- Iedereen weet precies wat ze moeten doen
- Men heeft de juiste werkinstructie
- Je kan rechtstreeks berichten achterlaten
- Je geeft de klanten meer duidelijkheid
De CannonWorks gebruikers vinden het belangrijk om meer uit hun bedrijf te halen en tijd te besparen door veel heen en weer gereis door medewerkers omdat zaken niet duidelijk zijn of niet goed zijn voorbereid. De CannonWorks-planning heeft gezorgd voor een algehele betere aansturing van de medewerkers en dus minder faalkosten, met als gevolg betere bedrijfsresultaten!
Een werkbon in de app
Eenvoudig en overzichtelijk. Iedereen krijgt een notificatie als een nieuwe werkbon is toegevoegd.
