Extra bedrijf

Houdt alles overzichtelijk ook als je meerdere bedrijven hebt

Alle facturen, offertes, projecten en relaties in één overzicht, maar toch een gescheiden boekhouding. 

Je maakt eenvoudig een extra bedrijf aan waarbij je met meerdere ondernemingen in één account kunt werken. Ideaal als je meerdere bedrijven hebt, als je als ZZP'ers intensief samenwerkt of een holdingstructuur hebt.

Image

Een gescheiden boekhouding

Image

Wanneer je een extra bedrijf toevoegt heb je alles gescheiden maar wel alles in 1 overzicht bij elkaar. Zo worden alle cijfers en documenten bij het bedrijf verwerkt waarbij ze horen en heb je een gescheiden boekhouding. De documenten en e-mails van de diverse bedrijven hebben hun eigen layout.

Gezamenlijk relatiebestand

Want voor wie je een offerte of factuur maakt, dat maakt niet uit. Je hebt een gezamenlijk relatiebestand, dus je hoeft geen dingen dubbel te doen en heb je gewoon alles bij elkaar.

Alles op 1 project

Ideaal is dat je een project hebt waar meerdere bedrijven werkzaamheden voor uitvoeren, maar wel gewoon in 1 project. Elk bedrijf heeft afzonderlijke resultaten, je ziet dan in één oogopslag wat het project qua resultaat doet.  

© 2020 CannonWorks - Alle rechten voorbehouden